Sarrebarre

har börjat modeblogga. Hoppas verkligen inte att Mallan eller Mullan hinner säga något elakt slash reta henne tillräckligt så att hon slutar. Jag vet att vi egentligen är emot modebloggar men saken är den att jag ser det som en självklarhet att Sarre ska ha en modeblogg för hon är ju inte bara sjukt snygg och väääldigt modeintresserad, hon är även arbetslös! Så tycker inte att hon ska behöva modeblogga i hemlighet utan att vi helt enkelt ska uppmuntra henne och inte mobbas.

Lycka till gumman


Brat-Sara så som Crille Rådman och jag minns (och saknar) henne:
 

http://www.niceguyedie.com/

Kommentarer
Postat av: sara

Tack gumman! ska ta dagens outfit nu

Postat av: mullan

men gud varför skulle jag retas? jag är medlem samt co-grundare av fashionpalace?

2010-06-12 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback