hello

Om onsdagen var den jobbigaste dagen på länge med överenergiska ungar, huvudvärk och ett dåligt allmäntillstånd så var gårdagen desto bättre! Jag hade typ världens bästa dag på jobbet! Började 7.15 *snark* satt och gjorde massa pärldjur, sen gjorde vi viktoria och daniels bröllop med toarullar och en kyrka av en kartong. Blev faktiskt väldigt bra! Hade så kul att jag t.om hoppade över att ha rast :) Lite senare så kom Jempa och behövde min hjälp så vi slipade och målade en bokhylla medans vi åt isglass och det var ju inte helt fel!
Efter das arbete drog jag till gymmet och körde 50 minuter jobbig kondisträning. Har nästan saknat gymmet lite!
BTW är det ju jättesjukt att Spanien förlorade mot Schweiz iförrgår! Jag som hade målat en spanienflagga min arm och allt :(
Nu ska jag snart gå ut och gå en vända för sen ska Sarah och jag på ponny-sm borta i västerhaninge. Ska drömma lite om att få vara en rik liten unge med ponnysar värda miljoner. Och en stor lyxig lastbil måste jag ju ha!

Men tänkte nog faktiskt fota lite, tycker det är kul att fota hoppande hästar. Sen blir det nog lite after work med diverse "kollegor".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback