Då var det över för den här gången

Och det slutade lyckligt! Äntligen gick något min väg i detta vm!

 Och årets kärlek är Iker Casillas. Har alltid gillat honom men alltså igår när han stod och grät glädjetårar på planen så kan jag omöjligt ha varit den enda kvinnan som föll som en furu! Herregud vilken man! Cristiano Ronaldo kan slänga sig i väggen med sitt lipande från förra EM 2004 för nu är det bara Iker som gäller!

 Vuxna män som sparkar runt en fotboll i två timmar och sedan gråter lite granna så att hela världen kan se är verkligen det bästa jag vet!
Och när dom kysser sin flickvän som förövrigt är världens sexigaste sportjournalist i direktsänd tv så dör jag ännu lite mer och kan knappt tänka på något annat. Romantiskt värre!
 

Har självklart även tagit reda på vad som sägs:
he repeats how happy he is about 40,000 times before he thanks his parents, his brother, and then pauses to shed a tear. After he collects himself he says, ‘and you’, before going in for the kill.

Living the dream va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback