nyttigheterna

går dåligt! Igår så var det nämligen så här att efter att jag haft ett litet, men ändå svårt, matteprov så var jag sjukt hungrig och nära döden. Hittade då ett paket med Tom och Jerry-kex i bilen så var såklart tvungen att äta upp det. Och sen åt jag lite choklad och en saffransbulle också. Tittade förövrigt i nisses gamla fotoalbum igår för tydligen är det så här va att Spongan och Niwi gått på samma dagis, samma avdelning. Och jonas mohlin och göran d :) Varför minns varken Spoon eller Niwi det här? Försökte i allafall hitta Cissi på gamla bilder från dagistiden men tyvärr hittade jag henne inte. Fast jag såg Rickard S på en bild. Spongan kan vara svåridentifierad från denna tid då hennes hår var väldigt kortklippt, nästan som en kille och antagligen ärvde hon en del killkläder från brorsorna. Fast jag skulle såklart känna igen henne så länge som vi har varit best friends.



Var även över till Cp på kvällen och gick ut med henne och hennes hundar. Det var kallt, mörkt men ändå fint! Såg förresten Sarres lillasyrra på gymmet. Dom är lika men kanske hellre skulle vara ihop med den yngre.
Efter promenaden hittade jag en halväten havreboll i bilen och blev glad. Och ett gammalt tuggummi som hade lite smak kvar :) Har även ett par slalomskidor och en rävpäls i bilen. Visst låter det som en spännande bil?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback