patta

Kom precis hem från gymmet där jag tränade i ca 20 minuter, väldigt ambitiöst och sen la jag mig i bastun istället. Såg 4 nakna kvinnor. Är sugen på att kolla på nåt avsnitt från Playa Del Sol men om 30 mins börjar sprintfinalen och det luktar lite guld :) Kanske att man skulle vräka i sig, säg 500 kg patanegro (spansk hästkött)!?
Imorrn kommer Jobe hem i allafall. Längtar efter dig kissJossan!!

Josse posar sexigt på Nyår i GBG. Tyvärr fick Josse inte plats i bilen så hon fick flyga. Biljetten hade vi betalat genom att gå runt med en sparbössa inne i stan och säga att vi skulle ta hit en massa ryska sommarungar. Bedrägeri! Var glad att hon kom men nyår 07 eller när det nu var blev ett kort nyår. Alla blev utslängda från festen vi var på innan klockan 22 :( Och det kostade typ 300 spänn att gå!!! Vill ha pengarna tillbaka!!


Jag och Jo i gbg igen fast en annan gång. Vi roade oss med att klä ut oss. Gick runt lite i stan och blev poppis. Vakterna inne i skandinavium trodde att José var självmordsbombare :)


Jobe under vårat spexiga "födelsedagsuppträdande" till Malin Bayard i Falsterbo. Ett av mina sjukaste och roligaste minnen. Och då har jag ändå en del! Kanske ska berätta storyn nån mer gång. Vet att jag gjorde det när jag var toastmaster på Retarded-skivan men ingen trodde oss.. Förrutom Bjärt. Vi blev vänner efter den skivan (hatade varandra innan)



Och en avslutande bild på älskade gänget, Sarre Sandahl, Skjuts-Henke, Spoon och Jo <3 Donken efter en tegel-lördag :) Sjukligt länge sen. Vi var arton liksom... Men ändå coola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback