gooooonatt, gooooonatt min prins

Ligger på hotellrummet och tittar på mellon och dricker vin slash julmust. Tror att det kan bli en galen kväll faktiskt! götet har mycket att erbjuda speciellt när det är hs :)
BTW såg jag en älg på vägen hit. Och två somalier.
Tycker förresten att mycket i melodifestivalen är sjukligt pinsamt, alla låtar är pinsamma, christine m är pinsamt dålig. Sibel hade i allafall apsnygga ben och det hade även Pernilla W (hejade på henne). Gillade även hennes klänning nördig som man är.



Vill också se så snygg ut när jag har kläckt fyra ungar. Fast helst vill jag inte föda fyra barn, tre kanske räcker.
Sämst var ju i allafall noll diciplin! Dom hade nån textrad som löd: jag framstod som en idiot blablabla.... Och man ba: DET GÖR DU NU MED DIN MEGAIDIOT!!!!!!!!!!!!!!
Men alltså helt klart jättepinigast var hon tanten som sjöng som nr 2.


*Nummer ett tycker jag inte man ska vara med om man är över typ 40. Pensionärer uppskattas ej i allafall!
*Nummer två så tycker jag absolut inte att man ska lova innan att det ska bli ett helt fantastiskt uppträdande. I allafall ska man inte lova det om man är en grottmänniska.
*Nummer tre är att jag tycker att man inte ska klä ut sig till Elton John.

Slutsatsen är följande: Det är förödmjukande att ställa upp, även duktiga musiker som typ Peter Jöback framstår som bögiga.

Försöker mig på en Sarre-pose på restaurangen. Lyckas inte så bra, det är bara Sassa som kan

Är skickligare på att se glad ut (leendet) och korkad (vindögda ögonen)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback