Fylld med ångest

Här sitter jag och ska egentligen plugga. Har så mycket grejer som hänger över mig just nu som MÅSTE fixas. Helst just nu på denna sekund så jag kan åka till thai och roa mig. Avskyr att ha så mycket ogjort över mig.. Fast en sak som är säker är att ju mer man gör desto mindre ogjorda saker har man kvar sen.
Två spännande saker som jag precis gjort:

Satt ihop en bokhylla (själv). Behövs inga män för att angöra en brygga här inte!



Återstår nu bara att lägga in det här i hyllan (är lite kaos)



Sen bakade jag även cupcakes. Eller försökte. Är det det här som kallas för talang?

 

Varför blir allt så mycket bättre i mitt huvud??

Den rosa sörjan smakade ashole, typ bara socker.. Vill inte förgifta folk på alla hjärtansdag imorrn så kanske får äta dom själv :)

Nej nu ska jag försöka göra mig vacker, ska nämligen hem till Robin och käka middag/titta på mellon med honom, Heddan och Crille R. Älskar er <3 Sen får vi se vad som händer :D Är sugen på vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback