Alla hjärtansdag

Eftersom jag gillar att pyssla lite random så har jag superkul nu innan alla hjärtansdag när jag jobbar på nån skola, sitter och gör massa kort och det är alltid kul. Gillar högtider, det blir så bra teman då!
Hittade en kul sida där folk skrev vad som skulle göra på alla hjärtansdag och så där. Verkade populärt att gå och titta på ringar. Happy it's not me! Nån soft brud skulle i allafall köpa godis och sen skulle hon överraska hennes kille och så skulle dom titta på mannen som kunde tala med hästar för det var den första filmen dom såg ihop.
Då hade folk skrivit komentarer som:
-Om min tjej tvingade mig att se den filmen skulle jag göra slut. Även fast det är alla hjärtansdag.
-Du tror inte han vill se nån annan film, nån han inte redan sett och nåt mer manligt.
Osv....
Tyckte lite synd om henne och dessutom tycker jag att Mannen om kunde tala med hästar är bra! Ska nog se den på alla hjärtansdag.
När jag var på ica idag funderade jag på vad jag inte skulle vilja ha i alla hjärtansdag-present och kom fram till två big No No's:
*Bindor
*Deodorant
Så köp inget av det till mig, tack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback