räddad

mitt i all min uttråkning igår så kom anna ni och jempa och hämtade mig och vi drog ut på en liten spökrunda uppe i gamla hästtrakterna. Vi såg inget läskigt, bara några vilda djur. Idag vaknade jag halv 12 och trodde att jag drömde, har nog aldrig någonsin sovit så länge, har nämligen en inbyggd väckarklocka som ringer kl nio SENAST!! Det absolut värsta med att gå upp kl 12 är att det börjar mörkna innan man ens har hunnit vakna till. Tittade på rädda willy 2 och insåg att jag också vill ha så där fin kontakt med en späckhuggare som Willy!



Tyvärr kan jag inte connecta med djur på ett djupare plan, alla kan inte va Wendy Thorsson liksom! Kom iaf ihåg att jag alltid var så kär i han killen i Rädda Willy och känslorna kom tillbaka idag <3


Shit vad söt han är alltså!!! Mucho kärlek till Jesse!
Nu ska jag strax meata upp min galna vän José så ciaaaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback