Prisa gud - ett mirakel har skett!

Jag är frisk!! Och vaknade upp och kände en enorm exaltation över livet, min livsglädje är tillbaka!!! Har ju känt mig totalt orkeslös och osugen på allt i flera dagar men nu äntligen så sitter jag här igen och har en bubblande känsla i magen bara för att livet e så kul! Det här är typ lika viktigt som den natten när en stjärna lös väldigt väldigt klar över en lada eller vad det var och Maria krystade ut Jesus, barnet med stort B, och hela världen blev en bättre plats. Tror att jag ska försöka heala folk! Först och främst kan jag tipsa er om att lyssna på låten 5,6,7,8 med steps då blir man jätteglad. Sen ska Heddan och jag ha lektion och då ska vi säkert meditera eller nåt och då kan jag skicka över lite av min energi till Johan och på så sätt blir han healad. Kommer att tänka på en gång när jag, Crille och Heddan var hemma hos Crille för typ 2 år sen eller nåt och så tjatar Heddan om en buss han ska hinna med och sen går han och tar bussen. Men sen när han är hemma ringer han Crille och berättar att han är på väg tillbaka för han glömde att han hade kört bil till Crille. HAHAHA liksom! Men tyvärr gick inte bussen längre för det var så sent så han fick gå hela vägen tillbaka :( Ni fattar ju att han behöver lite healing! Dessutom blev han facerapead tre gånger på mindre än ett dygn och märkte typ ingenting på aslänge! Jag skrev en bra facerape som löd: Jag ska bli pappa! Kan knappt förstå det själv!
Men sen så skrev Patrick (eller Sarre??) på en gång: Bra försök Lotten!
Tycker inte att det var så genomskinligt?!?
Men juste jag måste ju plugga aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback