Mmmbop

Då var man nästan klar med skolarbete för det här året, har bara en jobbig grej som måste skrivas klart ikväll. Just nu önskar jag att våra bästa år aldrig någonsin hade börjat sändas i svensk tv! Fast det vore ett folkmord men det kunde väl gått på icke dagstid så att jag hade haft tid att gå i skolan! Fast nu får jag det stora nöjet av att vara en misslyckad 22-åring som går på KOMVUX hihihihihi. Man träffar ju i allafall människor som man annars aldrig någonsin skulle gjort :) Heddan och jag går med en tjej som har askonstig dialekt, eller egentligen är det stockholmska men sen bryter hon på nån asamärklig dialekt. Först har vi trott att det är hennes sätt att få lite upprättelse, be cool, lite märkvärdig liksom men idag framgick det att hennes kille e från Örebro och som Johan sa: hon suger ju i sig allt som en svamp, om läraren pratar om typ sköldkörtelproblem så har hon det och säger läraren att om man är öm under foten så har man typ nåt annat och då klämmer tjejen på foten och så lider hon av det med. Så självklart har hon snappat upp dialekten av pojkvän bara så där rätt upp och ner. Lättlurad. Nu ska hon i allafall flytta till nåt deprimerande ställe med sin pv som vi misstänker att hon träffat via internet. why can't her life be a reality show!? Jag skulle älska det! Hoppas hon har en blogg! Nu ska jag till Jobes skola och kolla på hennes verk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback