Hungry!!!!

Vaknade precis upp och känner mig vrålhungrig!! Måste vara efter vår lilla expedition igår. Vi var ute i 4,5 timme på skidor, tog oss fram där bara djur har tagit sig fram tidigare, det var blod, svett och tårar kan man säga! Och väldigt kul! Vi såg förresten spår av ett mördat djur vilket självklart verkade vara det bästa som hänt "grabbarna" och även spår av vad som skulle kunna vara varg :o Igår kväll så var jag helt sjukt trött, mentalt och i kroppen så jag orkade inget mer än ligga i soffan och kolla på tv. Blev Victorias secret fashion show först och alltså I LOVE ADRIANA LIMA! Och speciellt hennes boobies!! Sen såg jag på den engelska patienten, sååååå romantisk! Det finns inget mer romantisk en kärlek under ett krig! Måste skriva en bok om det! Idag är det ju förresten nyår! Måste upp på vinden och rota fram en gammal klänning som jag kanske tänkte sy om och dra på mig. Och så måste jag till Täby c och köpa julgranskulor på rean. Chingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback