hejsvejs

provet igår gick väl helt okej, hoppas innerligt på G i allafall. Sen så skulle jag, SarahB, Fellan och CP baka lussebullar och pepparkakor, det slutade med att ingen av oss orkade sätta igång så vi låg i soffan, tittade på tv och åt pepparkaksdeg som förövrigt var mkt godare när man var liten. Sen när vi skulle dra så såg vi Sarahs granne (flirtiga punkaren) med en tjej och en hund och Sarah, som har pratat om en framtid med flirtiga punkaren, blir väldigt väldigt ledsen och säger: -Är det där hans tjej?! Och dom har skaffat hund!! Vi skulle ju skaffa hund..... Stackars Sarah B, livet e inte lätt! Men kanske att hon kan få gå ut med deras hund nån gång? Förresten så hade hon hand om en chiuahua en dag och tvingade den att gå 5 km-spåret. Hon fick bokstavligen släpa den runt, vilket inte är så konstigt med tanke på att den är sjukt liten och antagligen inte ämnad för att gå ens 3 km. Garvar i allafall mkt åt det här minnet men tycker synd om chiauhan (så synd man nu kan tycka om en hund som känns mer som ett marsvin/hamster). Sen gav jag hjärtekrossade Sabbe nytt hopp när jag sa att om hon bara hänger tillräckligt mkt på tegel så kommer drömkillen en dag dyka upp. Och alla garvade rått. När jag kom hem till min säng så insåg jag hur mkt jag älskar den, the love of my life! Imorse när jag gick upp så låg det 3 saker som jag blev öerhört glad över på köksbordet: Sofis mode, Rustas reklamblad och någon artikel om räntor/bostäder mm. Nu fortsätter pluggandet för nu har jag två stora inlämningsgrejer kvar och jag inser nu att de bara måste va klara tills imorrn för på Fredag åker jag till London! Och ikväll har jag hästiga planer på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback