Hej friluftsliv!

Idag ska jag, Crille och Nisse ut på en liten skidutflykt! Enligt Crille ska vi åka typ 4-5 mil (hjälp) men tror inte vi kommer hinna så långt men vi kanske är ute i typ 3 timmar för vi ska grilla korv också. Någon kommer säkert att dö på resan, antingen dör jag av utmattning eller så dör Crille för att jag slår ihjäl honom för att han är jobbig. Eller så dödar Nisse oss båda två, ingen som vet ännu!
Och imorrn är det nyår och jag känner typ att jag kanske går under jorden och skiter i att fira nyår. Känns inte som att jag har så mycket att fira! Att jag har läst på komvux i typ ett år? att jag är längst ner på den socialastegen? Att jag bor på ett ställe där absolut ingenting händer? Fy faaaaaaaaaaaaan vad jag suger!!!
Men kanske man ska fira ändå att ett nytt år kommer med nya möjligheter, man måste ju se framåt liksom! Och som sagt så kan jag ju faktiskt försöka ta mig ur den grop jag fallit i, det hade kunnat vara värre liksom, jag skulle kunnat vara deprimerad och då hjälper det inte att man har ett asakul liv för då suger allt ändå. Så kanske ska vara tacksam att jag ändå är vid gott mod.
Men nu måste jag gå och klä på mig hela skidmunderingen och göra mig redo för mitt livs äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback