Alltså

Jobbar folk nu eller? Vilken kort jul det var i så fall :( vill att folk ska va lediga och att någonting kul ska hända! Är redan uttråkad av denna kväll och kl är bara sju. Har verkligen försökt njuta av denna ohändelserika kväll, har badat badkar i en timmen och ätit ostar och druckit lite vin till. Var jättetråkigt! Sånt där låter så mkt underbarare än vad det är i verkligheten. Vinet var nåt fint som smakade bajjamajja (BT är mkt godare!!!) men osten smakade iaf ruttet wich I love!! Stinkande ostar är min melodi! Men fortfarande väldigt väldigt uttråkad! Jag är inte skapt för att leva ett sånt här ohändelserikt liv!! Men som sagt så får man ligga som man bäddat. Kanske ska klä på mig nåt fint nu eller smörja in mina fötter med mjukgörande lotion. Gud vilket meningsfullt liv jag lever, blir nästan tårögd! Livet är så himla händelselöst att det är ett under att jag inte slängt mig framför ett tåg, borde rent av få Nobelpriset i biologi för att jag står ut att leva höhö. Nej men ärligt talat så är jag ju inte deprimerad och att bara vara uttråkad är inte skäl nog för att dö, dessutom så skulle jag kunna lista en himla massa personer som har mkt större och fler anledningar än mig att ta livet av sig (jag är en hemsk person ja) så det vore helt enkelt inte vettigt att jag gjorde det när jag egentligen har det rätt bra. Alla de här hemskt tragiska människorna får mig dock ofta att se lite mer ljust på min egen situation så tack för att ni finns! Som tur är så känner jag inte att det är mitt uppdrag att vara självinsikten dessa människor saknar så de får leva vidare i lugn och ro. Annan anledning till att jag fortsätter leva är för att jag föddes med en optimistisk inställning vilket ger mig hopp om att min situation måste kunna ändras! Självklart är det bara jag själv som kan göra underverk men hoppet lever i allafall! Nu ska jag börja skriva på min nya bok. Har vid det här laget ca 200 oskrivna böcker men jag har bytt genre, nu är det chic lit som gäller! Hoppas jag får arslet ur vagnen den här gången!! Börjar dock misstänka att jag kommer bli Erkänd först efter min död.. Kanske även kommer måla en tavla och titta på Pearl Harbour och snyfta lite. Förresten så har cRille snott en pälsmössa av mig!! Min rävmössa Micke (den är gjord på Micke från filmen Micke och Molle) och jag saknar Micke MKT!!! Så ge tillbaka den crilleboy2!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha

2010-12-27 @ 20:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback