En måndagmorgon


Det är kallt, jag ligger i min säng och gosar ner mig under två täcken och lyssnar på lite softa låtar. Med risk för att vara ute lite sent måste jag ju ändå bara nämna att Eminem och Rihannas låt rockar fett!! Svinbra!
Längtar förresten till kräftskivan på logen på Fredag! Kommer bli superkul (hoppas jag) men huvudsaken är ju att man får käka kräftor <3
Planer för dagen:
Äta halloumi
Gå på webbdesign
Räkna matte
Laga asgod mat = skaldjursgryta. Låter OCH ÄR väldigt svårt men jag har bestämt mig för att avancera lite i matlagningen. Förra veckan var jag nöjd över att jag lärde mig korvstroganoff, då kunde jag plötsligt laga fyra rätter (korvstroganoff, stuvade makaroner, pannkakor och köttfärssås) men nu avancerar jag otroligt snabbt uppåt mot att bli en stjärnkock. Imorrn ska jag laga fisksoppa.
Idag är förresten en sådan dag som man helst bara ligger i soffan hela dagen och kollar på film och äter godis. Men eftersom jag inte vill bli fet och inte heller ha ett astråkigt liv och bara ligga hemma och sega så har jag redan varit ute och cyklat idag, för att komma igång liksom :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback