Värmland nästa?

Det var säkert fler än jag som läste om inflyttade holländare i DN igår. Dom köper typ gårdar, hotell, campingar osv i Värmland för att det är så billigt. Bestämde mig för att kolla upp detta då jag kommit fram till att min högsta dröm är att köpa en camping och sen driva den tillsammans med massvis med vänner. Just nu ser jag en bild framför mig av hur Mullan kör runt på en fyrhjuling och kollar läget, iklädd en manlig mansskjorta, en prilla i munnen och en väldigt solblekt keps (helst lite uppböjd) en bit bort står Sarre Sandahl och blandar cement eller nåt sånt, också hon med snarlikt utseende. Gillar bilden!
Men självklart är det fler som ska med, typ alla jag känner. Det finns ju massvis som behöver göras på en camping, typ livvakta på stranden, underhålla gästerna, blanda drinkar och uppträda mm..
Det här kan man i allafall få för 1 550 000 kr:



ett eget glasbruk med ateljé :)

För 495 000 får man det här:


visst köket behöver ett litet upplyft

men det finns bastu :)


Vem ska med??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback