USCH


I söndags vaknade jag upp på dåligt humör och det kan ju bara betyda typ en sak... Inte mens om någon tror det utan sjukdom!! Jag är alltid på tråkigt humör då, kan inte komma på något jag vill göra osv. Och igår insåg jag att jag har jätteont i halsen. Poor me! Gillar verkligen inte sånt här för jag vill bara typ lägga mig ner och försvinna!! Hoppas dock att jag får hes och sexig röst.
Idag borde jag redan ha kommit igång med pluggandet (skyller på halsen) men ska försöka plugga lite mer senare. Först ska jag plocka ur diskmaskinen, steka halloumi och sen kommer Sarah B och då ska bilen till verkstaden för en liten snabbtitt och sedan ska vi gå runt Rösjön. Vi har ju tisdagar som bestämd vandringsdag. Fy vad hurtig jag känner mig!!
Fast mest av allt känner jag mig typ halvsjuk, halväcklig, halvdålig och halvkissnödig. Måste göra något åt det sistnämnda!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback