Trötter

I natt kunde jag inte sova för precis när jag skulle somna började jag tänka på en rolig grej och sen började jag tänka på fler roliga saker och låg och fnittrade väldigt länge. Det började med att jag funderade på hur Mallan lärde känna Mitte87 och minns att det var så att Malin på en nyårsafton la en oxfilé (eller möjligen bara en oxfilébit) i hans drink. Tycker att det här var väldigt fnittrigt för om man känner Mallan så vet man att det är så sjukt typiskt henne att lägga köttbitar i folks drinkar. Började då att tänka på annat som är sjukt typiskt henne och minns ett väldigt roligt minne:
För första och absolut sista gången gick vi på Café Opera, Malin beställer in en drink, dricker upp den och går sedan tillbaka till baren och klagar på att glaset var tomt. Bartendern blir irri vilket kan vara lite förståligt eftersom dom sällan glömmer att ha i själva drinken i glaset. Mallan fortsätter dock att bråka om att glaset var tomt och blir utslängd. Utanför frågar ett gäng italienska turister (killar) Malin om hon vet något bra uteställe. Mallan lovar att visa dom ett och dom hoppar in i en taxi. Hon ber då taxin köra till Tegelbruket Täby. Väl där hoppar hon ur taxin och kutar in på tegel och gömmer sig. Italienarna var inte superglada över att hamna i förorten antar jag och kanske inte heller glada över att dom fick peja en taxi dit.

Bildspel på Malin tagit av henne själv:






Men tillslut kunde jag i allafall sova fast drömde då en mardröm: Jag hade en påse innehållande cheesecake, cheesecake på påse liksom, och åt upp hela i någon slags hetsätningsattack. När jag inte äter onyttiga saker (socker alltså) så drömmer jag jätteofta sånt här. Typ att jag äter världens största påse med godis och förstör mitt osockerberoende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback