Smider planer

1:a April blev jag lurad. Flera gånger! Det som dock är jobbigast är att min brorsa lyckades lura mig. Han brukar försöka men aldrig lyckas men så den här gången gick det vägen. Nu funderar jag på hur jag ska lura honom den 1:a Maj. Först tänkte jag lura honom om att jag fick 2,0 på högskoleprovet men enligt andra är det inte troligt att han skulle gå på det. Vet inte riktigt hur det ska tolkas?
Men anyway så har jag kommit på några olika planer. Här är alternativen:

1.BREV FRÅN VÅR GAMLA LÄRARE: Hej Niklas! Hoppas allt är bra med dig. Du ska veta att du alltid varit min favoritelev, du är fortfarande en av de mest begåvade jag undervisat. Det är så att jag ska jobba utomlands i ett halvår och eftersom du alltid varit så skötsam så undrar jag om du skulle vilja bo i mitt hus under tiden? Hälsningar xxx

2. SMS FRÅN MUSIKLÄRAREN FRÅN HÖGSTADIET: Hej Niklas! Anders xxx här. Hoppas din sammetslena falsett fortfarande lever för i så fall vill jag ha med dig i mitt blivande "boyband". Jag erbjuder dig helt enkelt skivkontrakt! Ring mig / Anders

3. KRISTET BREV FRÅN GAMMAL KLASSKOMPIS: Hej Niklas! Vet inte om du minns mig, vi gick i samma klass i högstadiet? Jag har i allafall gått och blivit kristen och jag har hört att även du står nära vår herre? Tänkte höra om du och jag ska studera Kristus lärdomar tillsammans någon dag? / (nån ex klasskompis som jag väljer ut ur skolkatalogen)

Så vilket alternativ tycker ni? Skriv bara en siffra så blir jag nöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback