Onsdag

Vaknade upp väldigt lycklig idag, solen sken, jag gjorde klart skolarbetet för dagen redan igår och hade planerat med Nisse att vi skulle göra något jättekul, typ måla om en stol eller städa deras hönshus. Tyvärr insåg jag att det var den 14:e April och jag var tvungen att åka in till stan för att gå på återbesök på kliniken. Väl framme på kliniken med tjusig adress och flådig inredning kände jag mig lite malplacerad. Jag såg helt enkelt ut som världens lodis i mina sjukt stora håliga jeans, en gammal munktröja som används vid målning och min hemmavirkade mössa. Skinnjackan jag hade på mig fick mig att se lite kriminell ut och mitt hår som har börjat bli lite rött skriker återigen om att jag är en lesbian. Dom andra i väntrummet körde på en helt annan stil, rosa chinos för medelålders män, förstörda läppar och stela ansiktsuttryck av för mycket botox för kvinnorna och en och en annan louis vuitton-väska var mode där. Såg även en Chihuahua iförd rosa klänning. Trodde faktiskt bara man såg sånt på tv.
 

När jag skaffar mig min Rottweiler (som förövrigt ska heta Selma) ska jag sy en rosa klänning till den.
Träffade sen Cissi Spong, älskar dig gumman! och var inne på myrorna i Hjorthagen. Aldrig varit där tidigare men den var sjukt bra! Hittade så mycket att jag var tvungen att åka hem för att sätta över mer pengar på kortet. Så nu ska jag plugga lite matte en timme och sen åka tillbaka. Funderar på att visa mina fynd. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback