mina två nya huvudbonader


En egenvirkad mössa. Fler borde virka egna mössor tycker jag. Ni ser ju hur snygg man är i hemmavirkat! Har lovat att virka såna här mössor till både Mallan, Hanna A och Josse. Dom är snart klara. Nån mer som vill ha? Är ju sjukskriven..


En väldigt fin sydamerikansk hatt. Vill släppa fram lite mer av mina latinodrag. Funderar t.om att börja använda mitt mellannamn Maria som tilltalsnamn. För att vara ännu mer latino alltså :)
Nu har jag nästan pluggat klart för idag, det återstår lite matte senare ikväll men nu ska jag ut och rasta en av dom här huvudbonaderna, har bara inte bestämt vilken. Tänkte nog gå ut och gå en vända, man kan aldrig röra benen för mycket, framförallt inte i det här fina vädret. Puss Kram och allt där emellan


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur gör man header!?!?! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback