Kontaktannons

Lovade min vän Malin Smedman att hon skulle få annonsera på min blogg. Hon söker nämligen någon att gifta sig med. Men eftersom jag är hennes bästa vän och känner henne så bra så tänkte jag att det kanske är lika bra att jag själv skriver en annons åt henne. Jag vet vad hon vill ha och behöver i en man!!

Malin är som ni kan se nuförtiden en supersöt och sexig tjej. När hon var yngre var hon inte så söt men sen gick hon till en spågumma som berättade att Malin skulle bli jättesnygg när hon fyllde 21. Och det stämde ju för helt plötsligt *poff* så blev hon värsta tigern, katternas katt liksom.


Detta söker Malin:
Man med giftasambitioner.
Ålder: 18-30 (Du måste ha körkort) Om du är närmare 18 än 30 måste du vara rätt så mogen och om du är närmare 30 måste du vara rätt så omogen. MEN MOGEN FÖR GIFTERMÅL INOM EN SNAR FRAMTID!
Intressen/hobbys: Det bästa vore om du inte hade några intressen utan du anpassar dig helt efter vad Malin vill göra. En gång hade Mallan en "pojkvän" som gillade Real Madrid väldigt mycket och fotboll var den stora hobbyn. Det höll inte alls.
Fysik: Gärna smal och spinkig så det inte behöver uppstå några längre, otrevliga kroppsliga bråk.
Utseende: Inte så viktigt så länge Malin är den snygge av er. Ett plus om du är intensivt rödlätt.
Här är en liten smakbit av killar som Mallan dejtat på senare tid:






Två kändiskillar som Malin verkligen verkligen älskar och beundrar är Brady från våra bästa år (som alla andra tjejer):

´
Och Jimmy Jansson (Malin är besatt av honom)


Sedan totalälskar hon även Robert Withaker (ridkille) och är ett av hans största fans.



Ja så om ni tänker er en liten mix av alla dom här killarna så har ni Malins drömman :)
Övrigt: Vore bra om du är fruktsam då Malin vill ha fyra barn.
Så om något av det här stämmer in på dig eller någon du känner: TVEKA INTE ATT SKRIVA TILL MALIN!!!
Ett tips från coachen (mig) ska ni också få: När ni går på första dejten så ska du ju försöka göra ett så gott intryck som möjligt och eftersom Malin ÄLSKAR killar som rider vore det bra om du hade på dig ett par ridskor typ dom här

hon kommer smälta som smör i skolsken!


Kommentarer
Postat av: jullan

hahhahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaw

if i were a boy <3

2010-04-28 @ 14:25:13
Postat av: Anonym

hihihi vill ha

2010-04-28 @ 17:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback