heeeeeeeeeeeeeeej

Vad händer med vädret egentligen? Igår när jag kom hem från Åre så var det verkligen vår på riktigt. Kändes helt wonderful även om det var helt fucking underbart väder i fjällen med. Men vår är ju ändå vår liksom och tänk att det kan vara så underbart att se lite asfalt titta fram! Men nu är det ju snö igen... Jag som skulle ut och cykla idag. Det positiva är att jag hunnit plugga rätt mycket istället, både matte och en uppgift till textkommunikationen. Jag, Niwi och pappsen har även varit iväg på en söndagsutflyckt: Byggmax och K-rauta! Är väldigt lättroad hehe.
Nu tittar jag på när Mallan äter mackor men ska åka till gymmet för Sarah B och jag ska gå på body bump. Är glad att Sarah skaffat gymkort så vi kan bli fitta ihop
Får inte träna på 3-6 veckor sen när jag opererat mig. Är ju dags på onsdag *nervis*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback