Ännu en ny dag och snart kommer jag vara medelålders

Usch och fy va att tiden går så himla fort. Jag fyller liksom 22 snart!! Skrämmande.
Tror fortfarande att jag räknas som sjukskriven så jag passar på att ta det lite extra lugnt nu när man ändå kan. Dom närmaste veckorna kommer jag vara väldigt upptagen med att plugga, har börjat två nya distanskurser så jag läser typ på 150 %. Är väldigt glad över det faktiskt. Innebär att jag kommer kunna typ gå ut och gå på dagarna eller bara vara ute nu när det är så fint väder. Önskar innerligt att jag kunde träna bara! Hörde att Sarah B gick på core igår bosu igår.
Det är mitt favoritpass, älskar verkligen core.

Det är tydligen väldigt bra för ryttare och jag kommer ju ändå alltid vara en hästtjej. Nu på våren kliar det faktiskt lite i fingrarna, så mycket att jag t.om skulle kunna tänka mig att bara klappa en häst. Eller så åker jag och rider Gettot någon dag, rejsar runt i full galopp. Men jag vill hoppa också!!! Bigga cravings! Kanske borde köpa en ny häst?
Nej men helt ärligt kommer jag alltid ha en liten störning, en häststörning, var jag än är så funderar jag alltid på om landskapet passar hästar, alltså jag kan bil nånstans där det är platt och tänka: här skulle passa perfekt att ha hagar eller så går jag på en grusväg och känner efter om den är tillräckligt mjuk att trava och galoppera på. Eller så ser jag ett par ridbyxor i orangea och tänker "jag borde skaffa häst igen så att jag kan ha på mig dom här snygga ridbrallorna"

Nej nu ska jag nog gå på en promenad så att jag sen kan komma igång med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback