dramadramadrama

mitt finger är skadat! Förra fredagen skar jag mig på en cykel, sen gick allt utför, fingret svullnade upp, blev blått/gult, gjorde ont och jag tvingades uppsöka sjukhus. Imorse när jag åkte till morsans jobb så tog en läkare genast hand om mig, kollade allvarsamt på min skada, ropade på en syster och jag las på en bår. Jag hörde doktorn viska till syster: Det är mycket bråttom nu syster. Det gäller liv och död!
Och sen gick allt undan, jag fick bedövningar (fick beröm för att jag var så smärttålig), sen skar doktorn upp hela fingret, tog ut lite infekterat skit och sen sydde han igen med minst 20 stygn. Nu väntar jag bara på att fingret ska börja göra jätteont för det gör det tydligen när bedövningen släpper men jag kanske är för smärttålig? Har redan väntat i fyra timmar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback