sorgset

Idag hade jag en superduper fin dag för jag var nämligen och badade och det är ju alltid fint!
Sen såg jag och crille rådman på ett gossip avsnitt. Crille var inte söt men ändå lite mer än vanligt kanske :)
Snarrade lite med Bön Smedman också så alla människor på denna jord måste förstå att detta var en toppendag! Tills nu dåra när det känns som att hela mitt hjärta ska sprängas, mina ögon svider av alla tårar och mina lungor kommer inte kunna ta in luft länge till. Är så otroligt fucking hjärtekrossad!!! Förstår inte hur någon kan göra så här mot någon annan och speciellt inte mot Alex Karev!!! Varför kan folk aldrig få leva lyckligt? Har väntat typ 5 säsonger på att Alex och Izzie ska bli ihop och så blir dom det, gifter sig och allt och så händer detta!! Stackars stackars Alex, vill bara kjama honom så han blir lite glad... Mitt hjärta lider just nu, kan nog inte fortsätta kolla på greys..


Kommentarer
Postat av: mullan

fattar inte. har izzie dött eller?

2009-11-05 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback