Tjingeling

Läste precis Mullans blogg, blev så till mig att jag bestämde mig för att återuppta min karriär som framgångsrik bloggerska. Det är egentligen inte det att jag inte har velat blogga utan snarare så att jag inte kunnat.. :( Har varit med om en rätt tragisk upplevelse. Det var en dag i April och jag var packad, tyvärr hade någon lagt i droger i min öl, jag vaknade upp i ett dike i ett östligare land med sprängande värk både i huvudet och på ett liiiiite mer intimt ställe hehehe. Sen tog det i allafall veckor och dagar för mig att ta mig hem igen. Så ni kan förstår varför jag inte hunnit med bloggen.

Igår såg jag en naken asiat i bastun på gymmet. Fascinerande!

Tycker att det är äckligt med folk som hånglar/kysser varande offentligt typ som en dag i simhallen när ett äckligt och fult par stod och hånglade helt öppet. Suck tänkte jag och ville dränka mig i poolen men för att skona jordens befolkning från min död gick jag till bubbelpoolen. Vad händer??? Jo det ska jag berätta för er: Det brutala paret, som förövrigt är typ 15år, sätter sig också i bubbelpoolen och hånglar vidare. SPYA

Regler jag inför när jag är ledare af Sverige (har då hunnit sitta i fängelse ett år efter att ha begått ett brott av det grövre slaget och i fängelset hunnit skriva en bok: Min kamp av Lo Engbom)

* Inget hångel offentligt
* Preventivmedel ska kosta typ 1 miljon om året, på så sätt ökar sveriges befolkning, vi intar resterande länder i Europa och blir större än USA. Regeringen (jag och mina vänner) får självklart gratis p.medel
* FÅR ÅTERKOMMA SENARE MED ALLT DET ANDRA FÖR JAG SKA PÅ YOGA OCH LÄRA MIG ATT STÅ PÅ HUVUD

Toudielou / LoElla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte förbud mot barn i affärer. Och skrikande barn såklart.

2009-05-08 @ 12:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback