oväntat besök!

Blev väldigt överraskad och spänd när det knackade på dörren precis. Utanför stod två rara damer vid namn sussanne och laila. Dom frågade om jag ville ställa en fråga till gud. Ville helst säga att det inte finns nån gud och gå tillbaka till min säng men solen sken, fåglarna kvittrade och jag var sexig i ett par rosa tights så en liten gud måste det ju finnas i allafall tänkte jag samtidigt som jag gillade synen av mig själv när jag med lite upprörd stämma frågar gud varför onda människor får leva? Efter frågan hade jag tänkt mig att jag, Leila och Sussi stod en lång stund, stirrade upp på himlen och inväntade ett svar men till slut fick jag säga saningen: jag tror inte på gud, att kyrkan snor våra skattepengar och att jag sist jag besökte en kyrka hade med mig en vodka för att överleva. fick då istället broshyrer för the girls tyckte att jag kanske hade vissa svårigheter att släppa in gud i mitt liv. Ville inte göra dom helt besvikna så jag lovade att dom fick komma tillbaka och neeeeej mina föräldrar blir inte alls upprörda bara jätteglada om ni kommer. Gud hjälpe dessa arma människor om min mamma är hemma när dom kommer igen! Mamma är en ytterst trevlig och tolerant
människa men inte när det kommer till sån här skit.

Klädsel på jehovorna: Vadlånga kjolar, blusar, koftor, präktiga sandaler, råttfärgat hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback