hallå där alla glada

Lyssnar på Las Ketchup, dricker mig berusad och är glad hemma hos KLristin Ljung?

Saker som hänt på sistone:

Torsdag: Speldag med Spoon och Jo. Utklassade i monopol (som vanligt). Påminn mig att lägga upp biler på spooon i förlorarläget!!! Meatade Andy J, sjukt länge sen <3

Fredag: Solade/badade vid ösbysjön med Jo och vi fick sällskap av teo en stund :D:D:D:D Hade sedan romantisk middag med Jobe, hon sov över :D

Lördag: Kändes rätt att spendera dagen, den 30:e Maj min studentdag, med Jo och Nisse. Vi hade ett hångelårsfirande. Jag hånglade med Jo den dagen och Jo hånglade med Nisse och han hånglade även med mig plus några pers till men trots allt så knöts ett starkt band runt oss tre just den 30:e Maj. Fick även halsfluss. VEM?????

Sjukt att det var ett år sen jag tog studden!!!
Saker jag gjort: 0
Saker jag planerat att göra: 100 000
Antal gånger jag varit full: minns ej, är dock tacksam för alla

Personer jag älskar just nu: Cissi Spong, Jullan, Mallan, Mullan (saknar dig här nu när jkag snart går till tegel min raring. Min lilla robot!!!)

Kommentarer
Postat av: piskan

din blogg äger!!!!

2009-05-30 @ 23:42:52
Postat av: pttrrooo

nice :D

2009-05-30 @ 23:43:19
Postat av: mullan

men du looo min oskuldsfulla ängel. kan berätta att jag funderar på att köpa sån där dockor, som är i verklig storlek som gubbar brukar ha som flickvänner. vore helt underbart att ha en egen som jag kan döpa till Loser och sedan låtsas att du alltiiiid är med mig på diverse måltider och tupplurer och så vidare. skulle behöva låna lite av dina kläder och ditt smink etc.



mvh kjam

2009-06-01 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback