Ny bok

Igår var jag och kvällsbadade, det var helt fucking wonderful förrutom att det var lite folk på bryggan så man kunde inte bada naken. CP höll handduken och virade in mig i den. Otroligt romantisk och också lesbiskt eftersom vi båda är tjejer. Sen berättade Niwi och Cp om ett flygplan som försvunnit spårlöst och det hade jag missat totalt men det var tydligen tre svenskar ombord och allt känns lite LOST-aktigt så jag bestämde mig för att skriva en bok. Huvudrollsinnehavarna är just dom här tre svenskarna, Nils wiegurd, Catta Parmbäck och Lo Engbom. Kommer även försöka väva in lite andra vänner i historien så småningom. Läs boken på min nya bokblogg durstigeine.blogg.se
Boken heter alltså durstig eine? Vilket betyder: Törstig någon? (på tyska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback