Deppo

Den här dagen är sjukt deppo. Började rätt fint med att sara och jag tittade på film, i taket lyser stjärnorna och american history x. Sen var meningen att vi skulle åka flak men det blidde inget eftersom vädret är oerhört otrevligt. Åt falukorv istället. Min mage är stor som en ballong nu. Sen tjatade min mamma sönder om vad jag skulle göra i höst och hela min framtid som i hennes ögon verkar lite mörkare än i mina ögon. Det här tjatet tillsammans med att jag läste en blogg om en 4-åring som precis dött i leukemi och lyssnade på Shirley Clamp - jag fick låna en ängel på repeat plus att några av mina bästa vänner bor i norge gjorde mig jättedeprimerad. För det första kvittar det ju egentligen vad jag gör eftersom jag ändå till slut bara kommer dö och då spelar det ju ingen roll vad man gjort innan?!?!?!

För att muntra upp mig har jag föreslagit för Bear smedman att vi ska titta på film men jag tror han iggar mig och Dennis är på studentmottagning. Han är annars helt perfa att träffa om man känner sig lite nere. Som den gången jag hade suttit själv hemma en hel kväll utan att nån dök upp då berättade snutteplutten att han hade varit hemma hos mig men jag öppnade inte (kollade på tv liksom) <3 <3 'Träffade heller ingen av dom här den helgen och kände det som att vi "gjort slut" men när jag sen ser honom på måndagen kjamar han mig nallebjörnsgosigt och säger att han saknat mig i helgen!!! ÄLSKLING <3 <3 Du är en riktigt vän



Ska nog skaffa katt för att fylla tomheten efter mina vänner i norge.

Bio Cissi Spong??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback