sociala dilemman

äntligen har jag funnit en blogg som jag, utan att ens ljuga eller överdriva minsta lilla, tycker är värd att läsa. Kanske inte helt förvånande är det min kära väninna Melina Em som är pennan bakom bloggen och jag hoppas såklart bli nämnd en eller två gånger eller kanske ännu fler. Hon har varit något seg med uppdateringar men det verkar vara en ändring på det nu! Gillar skarpt delen om Frida från norr/linköping *spya*. Det var en ovacker dag i Drammen som den här bruden stod inne i en telebutik. Först tänke jag för mig själv: folk kan verkligen inte klä sig i det här landet och tittade kritiskt på hennes klädstil som påminde enormt mycket om Sara Holmstens (förlåt Sara). Hon hade på sig ett par ljusa jeans i ful passform, en konstig tjocktröjevariant från bikbok som visade magen och sen en hemsk hemskt keps i militärgrönt. Hon visade sig sen vara svensk, tvingade med mig ut och röka. Suck varför måste jag alltid lida för att andra är dumma i huvudet och röker! Fattar ingen vilken enorm plåga det är att stå bredvid, frysa arslet av sig och andas in all den där äckliga röken?!!!??
-Nu måste jag gå och handla innan det stänger, säger jag till Frida som berättar att hon också måste handla. Väl i affären ska ju jag, som såg det hela som ett smitförsök, inte handla något men Frida tänker minsann handla superbad-filmen och då säger jag, snäll som man är, att du kan få låna den av mig!
Så går vi hem, kommer fram till att Frida rider, vi nämner Mattias Casanova Hultbergs namn eftersom han också är ridande i Linköping(?), jag blir sugen på att beställa in ett helrör hehe och sen är vi hemma. Frida sätter sig då i soffan och vägrar att gå hem och efter ett tag kommer dom andra hem och jag blir glad och ser min räddning men Frida vägrar att gå hem ännu mera och efter några timmars tjat om världens bästa arbetsplats Mac Donalds och hennes urfåniga medryttarhästar som jag kan få köpa (den ena hade FAKTISKT hoppat en bana på typ 75 cm!!!!!) och skitsnack om alla stora städer som är alldelles för röriga och livliga och blabla då säger Malin att hon ska ut och röka. Frida följer med (de gör även superbad) och Malin säger sen att hon har feber och vi slipper Frida. Detta var alltså dagen då alla mina fördommar om folk från småstäder och även mina fördommar om småstäder besannades. Inte helt förvånande lämnade Frida aldrig tillbaka superbad vilket suger hästkuk!!!!!!!!
Nu ska man försmäkta resten av sitt liv utan denna underbart fantastiska film.



Var Frida kanske lite bitter över att just hon föddes i ett skithål, träffar en p-vän från ett ännu större skithål och varje gång hon öppnar munnen tror man att Jesus adamsäpple svullnat upp till en fotboll???


5 tips till världen

1. Läs Melina Ems blogg
melinaem.blogspot.com
2. Ladda ner King of Leons låt sex on fire
3. Gå och se Australia på bio
4. Flytta aldrig till Drammen
5. Låna aldrig ut en film till någon från en småstad, dom har inte vett nog att lämna igen dom!

Alla verkar även banga på tegel idag vilket är lite tråkigt men öppnar andra dörrar för moí. Ska joina Crille och Adrians vita månad, inte hela månaden då men en kväll kan ju inte skada. Ska dock dricka vin i smygg, hålla i en vanlig läskburk hehehehehehhe

JAG VILL HA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

thanx sexiga bitch. har uppdaterat idag wooooho

Postat av: mullan

thanx sexiga bitch. har uppdaterat wooohoooo

2009-01-06 @ 18:56:40
URL: http://melinaem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback