Alla hjärtansdag!



Jaha då var det snart dags för denna årliga högtid som egentligen är rätt larvig men ändå, en högtid är alltid en högtid och behöver firas men några öl. Cattap vill att jag ska med på tävling, som hon säger:
Har man ingen pojkvän får man vara med sina hästar istället. Och har man inga hästar får man vara med sin kompis hästar :D Tror dock att det kan bli kul, ska nog klä mig i jätteromantiska kläder och välja ut första bästa kille på stället och låtsas att det är min pojkvän <3
I somras trodde jag väl ändå att jag skulle ha lyckats fånga Bjärt, Björna, Smedman men mina försök att skapa en relation med honom går verkligen inte jätteframåt. Kanske måste adda lite psykiskt sjuka drag i mina försök??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback