save me

ligger här i min säng med Cattap och spongan. Dom vägrar att gå hem trots jag gjort ett ganska klart statement när jag sa rakt ut: Ni måste nog gå nu, samtidigt som jag reste mig ur sängen och tände lampan.
Det är typ som att vara fast med ett helvetiskt kvart i tre ragg som vägrar gå hem. Suck!
Spongan frågade i allafall Cp om hon kunde få skjuts hem (är ca 1 km). Catta svarade: njaa men då måste jag nog be om lite bensinpengar.... Vad sägs om en hunka?
Älskar genrösa människor!!


Kan berätta klart om helgen i götet, blev en galen utgång med gais startelva och en himla massa öl/drinkar. Sen körde jag hem klockan 5.55 på morgonen. Vi var tvungna att ta en annan väg eftersom jag på vägen ner blivit helt förlamad i munnen efter att ha käkat en polkagris i gränna. Det var typ som en munvåldtäkt av det värre slaget. Så vi tog av förståeliga själ andra vägen :D Mina cravings efter fanta var brutala men det dröjde hela vägen till skara innan vi hittade ett öppet donken. helt bananas dåligt!!! Sen stannade vi till på hamre (ridtävling) på vägen hem. Klev ur bilen och sa högt: Nu börjar man nyktra till! Varpå Spongan säger: Efter 40 mil bakom ratten!

Det var en soft konversation bara! Förstår att alla är jätteavis på vår resa så jag ska sätta punkt här.

Gänget för denna kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback