money, money, money

Har funderat på att börja med lerduvsskytte, och kanske ta jaktlicens. Hur trevligt låter det inte att sätta på sig en tweedkavaj, ett par beiga ridbyxor med gummisnodd under foten och ett par trevliga skor (bruna såklart). På huvudet har
jag en keps som denna:


Jag kan verkligen se mig själv dra till typ ryttis där en häst står färdigsadlad så det finns ingen risk att mina fina kläder får hästhår på sig. Jag sitter upp och rider en runda. Självklart har jag med mig ett gevär som hänger på ryggen som jag tar fram då och då för att skjuta djur och andra levande varelser. Trevligt värre!
Det kan också hända att man huxflux får en inbjudan av Bork De Lauer till nåt sånt här event. Den killen nöjer sig inte med baler på slottet! Rubriken är tillägnad honom då han alltid lyssnar på den låtet på repeat. Abba är bra.

Förövrigt har Louise Cutiepie Rocco snott min bh. BITCH!! Visste inte ens att den var saknad. Hoppas att den är svart för annars är två stycken saknade. Undrar om Lollo hängt upp den på sin vägg för att drömma sig bort till mina volymiösa bröst? Blev dock lite mer än avundsjuk när jag såg hennes nyaste skoköp! Nu brinner det i farstun vill jag lova. Bloggkrig på g!!! Om både bh:ar och skor.
http://louiserocco.blogg.se är ett tips.
Här kommer i allafall mina fuck me boots :

THAT BITCH IS GOING DOWN



Kommentarer
Postat av: Louise

hah. BabyLo, du kan alltid köpa mössan för jag har jackan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback