Lo Angel Music Baby - hurry up and come and safe me!!!

igår drog jag in till stan, då hade jag redan hunnit med att gå motionsspåret med arbetslösakommitén och en ölburk i handen. blev full, drog till systemet och köpte mer öl. Men men men jag var precis på väg att berätta om fredagen i stan! Drog till farsans jobb för att läsa mitt astro. min kropp vibrerade av spänning. Tyvärr såg det inte lovande ut för helgen. komplikationer i relationer tydligen. Bjöd Spongan på middag vilket fick mig att känna mig underbar. Fick typ panik när jag insåg att jag skulle bli tvungen att laga mat = inte min stil. Tillslut åt vi Sushi vilket var trevligt och sen såg vi idol. sjukt spänd över hur Johan the Palm från en fredag till en annan hamnat i målbrottet?? I vilket fall kul att få gå igenom ännu en pubertet, har alltid älskar och uppskattat tonårsproblem. För övrigt såg jag Blondinbella, tror jag i allafall. Vill bara fråga henne hur fan hon pallar med sitt liv?? skulle idioten till människa kunna skaffa en unge? vore pricken över i:t av härlighet. Kramar till dig Bellisen och din bög till Pojkvän.
Nu lät jag lite bitter vilket jag kanske var men lördagsmorgonen började bra, lite smått bakis efter vin och lite uppsvälld efter lite dessertost. En bit ifrån min port såg jag inte bara Calle schulman utan även Alex Schulle!! Blev nästan lite glad (betoning på nästan). önskar att jag frågat om jag kunde vara med när dom höll på med vad dom nu höll på med, möjligen lite tv.
Skulle även vilja berätta om två händelser jag varit med om som bevisar att det spelar lite roll vem man är eller i allafall var man är i från. På hm stod en polsk möjligtvis prostituerad framför mig i kön till omklädningsrummen. När hon sen skulle säga hur många plagg hon hade så gick kassörskan igenom hennes hög SJUKT nogrannt. Räknade allt, letade efter gömda soon-to-be stöldgods mm. När jag, Lo "Ängeln" Engbom kom fram så brydde hon sig inte ens om att titta på min hög med kläder. Är det för att jag är underbar, älskad av alla eller för att jag är hederlig svensk? Men du din sucker jag snodde sjukt med kläder bara så att du vet!!!!
Min pappa fyller år på Måndag så jag köpte en princesstårta (bådas favorit) som ska levereras på måndag som en överraskning :D Känner mig ändå som jordens sjukaste männsiska som spenderar 300 spänn på en tårtjävel! Men jag menar hur många år i livet är man 20??? då tycker jag ändå att man ska passa på att konsumera. Egentligen borde man köpa typ 20 Hervé Ledger klänningar på kredit och ge bort till uteliggare. Ny idé för Blondinbella??
Såg sen Gustav Svennson, eller ja han som spelar honom. sjukt jobbigt att vara sveriges mesta brevbärare. Men han fick en väldigt fin behandling av ett biträde på Burger King. Hon log 1000 fler leenden en till kunden innan plus att han fick massor av speciallpriser. Jajajaja någonting ska man väl ha för att bli utstirrad var man än går. Egentligen undrar man ju varför folk ens rå-glor? Jag stirrade bara för att jag ville ha hans hamburger, det var därför jag dregglade.
Kommer aldrig någonsin vilja laga mat. Tur att man snart blir rik så att man alltid kan gå på restaurant.
Ikväll ska jag bjuda på öl på tegel, kul när man lovar sånt där som man omöjligt kan slippa undan. Hatar verkligen när min plånbok blir tunn.

Nu när det är så inne med ridbloggar så tänkte jag ge ett litet tips för alla horselovers som min vän Nisse hjälpt till med:
om hästen sitter fast i tex. höger varv så sätter man hästen i skrittmaskinen i 2 veckor med en inspänning som gör att hästen går otroligt spänd åt höger. Är säker på att hästarna kommer vara mjuka och fina efter veckorna i skritten.

för övrigt har någonting som heter new Dehli dragit 1000 plus 500 spänn från nisses kort. tror att det kan vara kebaben vilket innebär att han bjöd väldigt generöst nån kväll. Hoppas dock på att det är en indisk klädbutik där han köper kläder i smyg.

Ibland kan man ju drömma......

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för allt sällskap lo. du är inte så trevlig.,

2008-11-01 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback