Förresten

Vi var på fest hemma hos Bork (De Lauer) häromdan. sjukt soft place han har här i Drammen. Sjukt soft snubbe det där.

Har även fått massor av nya smeknamn. kommer inte ihåg precis alla men ska skriva ner dom och läsa upp. Kom på ett nytt nick till Francesca i allafall: Frenchhoe. Sjukt horig hon är!!! Jag har kommit på en väldigt bra uppfinning som jag tror kan inbringa en del pengar.  Det var under ett samtal på jobbet om vem man helst skulle hångla med, Ole G som numera kallas Geniet eller Casanova (Jaffa som också kallas Fanta ibland). Men ja i vilket fall tyckte jag att det vore en bra idé att införa hångelautomater. Typ som telefonkiosker som man går in i och hånglar för typ 20 spänn. Den personer som jobbar kommer vara helt dold förrutom läpparna dåra :D:D SMILE ;) så man behöver inte vara orolig att bli äcklad och det roliga är att det blir lite spännande för man vet ju inte om det är en tjej eller kille.

bild på vår katt

Bild på rutten sallad som jag åt häromdan medans fruttan garvade. smaskens



Nej nu kanske jag borde gå hem. Känns så himla jobbigt att jag behöver diska, bädda OCH tvätta lite kläder. herre min skapare! förstår verkligen inte hur människor kan tycka att det är jobbigt att det är stökigt. who the F cares????
Nej nu ska jag gå hem och rita med mina färgpennor och sen gå på yoga och efter det basta så länge att det inte finns. Längtar helt brutalt sinnessukt mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback