åh herre min gud!

Det här har verkligen varit den tråkigaste dagen i mitt liv och jag är helt hundra på att gud inte satte mig till den här världen för att ha tråkigt! det är liksom bara ingenting som fungerar för mig. Funderar på om det kan ha varit så att gårdagen var alldelles för bra. Idag regnar det och allt är tråkigt. Har dock skapat tre nya sätt att förklara hur tråkigt jag har, det ena är att jag säger: jag har så tråkigt just nu att jag funderar på att bli lesbisk, nr 2 är också fin: Jag är så uttråkad just nu att tom. en våldtäkt skulle liva upp mig! och nr 3 som är lite av en favorit säger jag till två killar som jag jobbar med: Jag har så tråkigt att jag önskar att jag vore kär i nån av er för då skulle det i allafall kittla lite i magen.
Snark!!
Jag som är helt LoVely har hunnit med att bli sparkad en gång och sedan befodrar. Vid sparkningen kändes allt väldigt förvirrat. Hello vad hände liksom? Någon som blandat ihop mig med någon annan, jag är ju liksom Lo och för er som inte visste det är boktiteln Underbar,älskad av alla och på jobbet går det också skitbra tillägnad mig. Det skriker mitt namn om den. Men nu är allt återställt och jag hade en underbar första dag på nya avdelningen förrutom att jag måste gå upp kl 6. Charmade dom två arbetskollegorna med att säga: Hörrni killar visste ni om att jag skulle börja här idag? Varpå båda svarar jag och jag ler och säger: det är därför ni var så morgonpigga va??
Åter till den dåliga dagen, det regnar, mina ben gör ont av träningsverk, mitt ansikte är finnigt vilket på senaste tiden verkar höra till vanligheterna. Har haft en finne i typ 2 veckor. Tidigare är rekordet av finnar 3 på samma gång. Kan ha slagit det nu. ingen som vet helt säkert men jag ska fråga dom andra vilken siffra på finnighetsskalan som stämmer bäst in.
Mer negativt: Man får inte prata på jobbet, en policy dom har på otra att alla jobbar så tyst som möjligt. Medvetna om att ni packar saker i lådor som borde vara rätt simpelt med tanke på att ni är 40 bast och har jobbat där i typ 30 år??? Finns det ingen policy som säger att folk borde må bra i psyket??
Varken Frenchie Pie eller jag vet vad som är värst, dom som är typ 25 som inte verkar vilja något mer i livet eller dom som är 50 och som inte verkar kunna något annat än att jobba 20 timmar per dygn och äta smörgåsar tills det står ut genom öronen.
Måste börja med sälolja, sjukt poppis här. Klart slut varningstjut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback