livet är inte alltid lätt

den här helt vanliga måndagen blev inte riktigt som planerat. Förrutom en elak finne som satt sig som en röd indisk prick mitt där röda indiska prickar brukar sitta, ett hår som inte tål det här klimatet (blir råttfärgat utan sol och tovigt som en filt av halsduk) upptäckte jag ett litet munsår. Herpes? Jaha visst fine jättekul, please langa på lite aids också när man ändå är inne i hela könssjukdomsvängen! Kände mig nästan beredd att ödsla tid på att gräva en grop, lägga mig däri och sedan bli levande begravd. Snacka om ett livs levande kvinnolik... När jag sedan räknade ut att jag fyller 30 om 10 år var måttet rågat och vad gör man när livet är hårt, det regnar och är storm ute? Jo då spenderar man önödigt mycket pengar på helt sjukt onödiga saker. Men jag vägrar ändå att ge upp! Imorgon är en ny dag och det är aldrig för sent att bättra sig :D
Nej nu tänkte jag kanske gå och äta eftersom min mamma lagat stuvisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback