ekonomisk kris

dagen började underbart bra med lite nya tv-avsnitt. Sen blev dagen lite sämre när det regnade så mycket att hela jag blev blöt och då lackade jag järnet på att det inte ens funkar att ha paraply för att det blåser för mycket. Ibland vill man ju bara mörda vädergudarna!! Lite senare var jag på strålande humör för då hade jag äntligen funnit en jacka jag letat efter precis överaltl den senaste månaden. Tyvärr lyckades min mamma få mig på otroligt dåligt humör genom att fråga om jag verkligen skulle konsumera så mycket? Gud ibland vill man ju bara mörda människor som sabbar en sån säker glädjekälla!!! Jag var ju då tvungen att inse att jag absolut inte borde köpa jackan och ingenting mer på flera månader. Började nästan grina lite granna och jag insåg att jag absolut inte vill leva om man inte kan köpa det man vill. Tillät mig att tycka lite synd om mig själv i typ 5 minuter sen så ryckte jag upp mig och bestämde mig för att bli så rik att jag inte ens behöver välja mellan en porsche, mercedes eller land rover. Ska köpa alla bilar till mig själv en vacker dag och sen får jag väl börja köra massor av bil så att jag får användning för dom.
Nu fattas bara en affärsidé och så länge funtar jag på KBT-behandling och så ska jag nog ta av mig slösarbyxorna...

Nej, nu ska jag väl gå och halvdö, jag avvaktar lite med att heldö. Känns som att jag har mer att hämta här på jorden och dessutom så kommer det alltid finnas en plats för mig i helvetet.
Har ju en del kompis-begravningar att gå på innan man stänger igen kistlocket för gott....

Saker jag hatar:
Finanskriser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback