Diamonds are forever

Jaha då var det en helt vanlig torsdag. Har varit på gillingebanan idag vilket var kul, det absolut roligaste var när man la i handbromsen och snurrade typ 100 varv (överdrev lite). Vill börja med rally tror jag.
Igår var antalet spännande saker som hände mig noll, så ointressant att jag funderade på att dricka mig redlöst berusad. Tyckte bara att det kunde vara bra för er att veta att dagen var otroligt ohändelserik men iförsig när jag tänker efter så hände faktiskt en grej som inte händer varje dag: fick gratis tuggummi på systemet för att jag visade legg. Jippie! Här är en bild från igår på mina 3 favorit sysselsättningar.

För er som inte ser är det en öl (god), en kanalväljare och en stickning som måste bli klar tills Mullan åker till Norge igen. En present till henne.
Nu kan jag tänka mig att många av er är i chock men ja det är sant, hon kommer hem i helgen! Melina EM den grekiska gudinnan. Jag vet i allafall vems säng hon ska krypa ner i ;)
Mullan om du läser detta: Ta med min gråaklänning om du kan och för guds skull: bring my bankdosa som förhoppningsvis kommit på posten.
Om det inte var så att jag är omåttligt populär och därför är bortbjuden på fredag skulle jag ordna en spelkväll i hennes ära. Typ bjuda in M´.Hörner och tvinga honom att spela monopol, alfapet eller kanske mitt eget spel: Må gud vara med er, det kristna spelet! Men nu blir det inget med det så få inga förhoppningar gott folk.
Några tv-program som jag gärna vill tipsa om. Dom passar dock bäst för arbetslösa då dom går på dagtid:

*Våra bästa år - självklar på listan. Har en ny sändningstid, 12.25 istället för den vanliga 12.50. Förvirrande jag vet!

*Glamour - en heeeelt fantastisk serie med heeeelt fantastiska relationer. Alla har varit gifta med alla (alla är även släkt)

*Hem till gården - lite mer verklighetstrogen än ovanstående serier och dessutom vill man ju bara hoppa i ett par hunterstövlar, en oljerock och ge sig ut på lerduveskytte.

*Poker after dark - när Phil Ivey är med slår mitt hjärta några extra slag. Han är sinnessjukt bra! Vill vara honom!

* That 70's show - verkligen en perfekt avslutning på eftermiddagen och samtidigt en perfekt övergång till kvällen och dess program. När det är slut vid 18.00 har man en exakt timme på sig tills vänner börjar.

Ibland saknar jag verkligen tiderna när man gick hem, åt nudlar och tittade på Fresh prince och sunset beach <3

Nej nu vore det fint om gubben där uppe såg till att det slutade regna och att det blir sommar fortare än kvickt?! Ingenting slår den svenska sommaren som man brukar säga här i svea rike...

PS. kommer vara väldigt upptagen en stund framöver, ska nämligen titta på saltkråkan och tvätta håret. Busy Bitch som jag brukar kalla mig själv hehehe

Några filmer jag önskar mig i julklapp:













Absolut inte säker på om det är så bra för mig att gå in i leksaksbutiker och sånt där. Blir så nostalgisk! Det kommer gå väldigt väldigt dåligt för mig att sortera ut mitt lego, egentligen finns det ju ingen bättre sysselsättning än att leka med lego så därför verkar det ju heldumt att skänka bort något av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback