turning 20, sista dagen i frihet

Imorrn fyller jag 20, livet är över. Finns absolut inget posse med att fylla 20. Jag kan inte ens livas upp av att jag imorrn kan vandra in på sb och handla. Snart kommer man vakna med rynkor i hela ansiktet och en massa ungar som skriker och är allmänt jobbiga. Längtar EJ till imorrn för då är jag världens (o)mognaste 20-åring. Har köpt det barnsligaste grattiskortet som finns. Det var dock rätt moget av mig att inse att jag inte skulle få så mycket presenter just på självaste födelsedagen eftersom jag tillbringar helgen som hästskötare på tävling i norrköping. Jag är världens sämsta hästskötare. Längtar hem till Täby som bara den nu!!! Men jag tog med mig en dator och min underbara kamera så att jag inte dör av tråkighet. Men det är match imorrn :D:D:D:D:D Min födis kunde inte prickas in bättre. Hoppas bara att vi vinner för annars blir jag ledsen och gråter. Eller får man ens gråta när man är 20?? Jaja jag ska i allafall slå ihjäl hästen och Sandra om dom inte kvalar till fbo.... Hej Då ni kommer aldrig mer se vanliga unga jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback