öööööööööööööh

den här dagen har verkligen utvecklats till den fittigaste dagen någonsin, i hela universum. skojar ej! Helvetet börjar när jag inser att jag måste bege mig till Vallentuna för att hämta ett par kvarglömda skor i skolan. Att jag sedan får en räkning från en tävling på 2000 känns inte alls särkilt uppmuntrande. Hallå ingen som märkt att min häst är död eller!!!!??? Hade jag bott i USA hade jag kunnat stämma dom eftersom att det här var väldigt sorgsamt för mig att bli påmind om Munkens tragiska öde. När jag kommit över det och ska gå är mina pengar spårlöst borta och återfinns först en halvtimme senare och då har jag redan missat tåg plus massor av bussar. Min sverigetröja vägrar att torka och det försvårar min dag väldigt!!! Blir sedan om möjligt ännu mer irri när tåget inte går 17 över som vanligt. Så länge jag kan minnas har tågen gått 47 och 17. Ett steg närmare döden.
Till slut kommer jag fram men hittar inga skor, får absolut inte åka med bussen hem eftersom att min bussremsa är från 2003. Att inte ha ett busskort är som att vara enbent. Det blir väldigt dyrt att köpa en ny bussremsa och jag inser att jag är i en ekonomisk-kris som inte kan lösas innan jag skaffar ett jobb. När jag äntligen kommer med bussen har otroooooligt stora ångestkänslor dykt upp. Skulle nästan behövt ångestdämpande just i denna situation. Det hela löser sig i allafall fint med att jag tar några djupa andetag och intalar mig själv att det löser sig. Det är världens bästa mening och den används flitigt av mig. Konstigt nog löser sig också allting :D Lyllo mig!
Men jag är väldigt orolig för vad mer som kan gå fel. Om Sverige förlorar ikväll ska jag gå i ide tills EM är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback