buhuhuhu

om ca 1 timme ska jag åka till Kroatien. Känns hopplöst dötrist men vad gör man inte för att tillfredställa sina päron. Det hela gick till så att min mamma jättejätte gärna ville ha med mig alt pappa eftersom vi ska åka med några familjevänner. Jag vägrade, pappa vägrade. Till slut blev jag mutad att åka. Hoppas att jag står ut. Ska verkligen försöka att vara på gott humör hela veckan men det kan bli svårt. Har i allafall med mig min kamera och 5 böcker som jag ska läsa ut.
Att Spanien är i final gör ju det hela lite bättre även om jag helst hade kollat på matchen med pappa och dom andra på landet men huvudsaken är ändå att Spanien vinner. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lotten var är du? jag förväntar mig bättre uppdatering i bloggen samt några telefonsamtal.

kram/malin

2008-07-07 @ 13:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback