Åh nej

det börjar verkligen bli dags att ta tag i livet lite granna. Har gjort absolut ingenting sen skolan slutade och det har ju såklart varit soft. Det första som ska hända är att jag slutar spendera pengar på onödiga saker. Absolut en bra idé eftersom att jag inte har något jobb. Lider tyvärr av ett shoppingbegär som är rätt svårkontrollerat. Känner redan en panikartad känsla inombords när jag inser att jag inte kommer hinna gå i butiker idag... Vet ej hur detta ska lösas men en vän sa en gång till mig att om man inser att man har problem så är det ingen fara. Hon vet att hon är alkolist men det är lugnt för hon vet om det = behöver ej göra något åt problemet. Kan funka!
Hade i allafall en fin födelsedag, drack champagne, åt tårta och badade i poolen på hotellet. Sen såg jag såklart på matchen också som tyvärr inte gick så bra men nu slår vi Ryssland så allt löser sig ändå :D Lovar mig själv att ställa in resan till Kroatien om Sverige går till final. Lär ju ej hända sorgligt nog. Men Kroatien verkar ju lovande och det vore ju mer än fint om dom spelade final just när jag befinner mig där.
Måste läsa mina horoskop lite nogrannare i framtiden!  Läste i ett horoskop att min sommar ska bli skit. Eller inte!!! Ska motarbeta det hårt.
Har fått en ny dator av min pappa så nu ska jag förflytta min självbiografi till den och skriva vart jag än går. Ska också skriva en påhittad bok som kommer sälja hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback