Jag är en fin människa

Igår gjorde jag två goda gärningar. Först gjorde jag min mamma jätteglad när jag efter mycket tjat gick med på att åka till Kroatien i sommar. Huuuaaaah, mår psykiskt jättedåligt över det men för min mammas skull ställer jag upp, borde få nobelpriset eller nåt. Sen efter det drog jag till Kista C för att ge Sassa en jättestor kram. Kände mig som en ängel.

Saker som känns obra:
1. mina gula solbrillor är borta, gav dom till någon på tegel, minns inte vem, kommer aldrig komma på det heller. Jag som var jätteglad dagen efter eftersom jag inte var så berusad, trodde jag. Minns ingenting.
2. Min mobil är borta. Känns som en Déjà vu upplevelse. Kan hända att den ligger underst i min klädhög. Orkar inte ens lyfta på alla kläder. Jag är ordningsam.

En rolig sak som hänt:
Jag hade en vacker fredag med mig en låda med broccoli, tänkte äta till lunch. Sen drog vi istället till stan och sket i att äta. Glömde också lådan i skåpet. På tisdagen luktar det skit när jag öppnar skåpet. Lite senare under dagen stinker det skit i typ hela skolan. Mitt skåp blir plötsligt väldigt (o)populärt, folk drar förbi och luktar och snackar skit om att det stinker från skåpet. Höll på att dö av garv. Det roligaste som hänt mig på länge. Funderar på att kasta in en wunderbaum eller en batteridriven fläkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback