Vicky Cristina Barcelona


Har precis varit med Spoon och sett den här toppenbra filmen. Hade väldigt höga förväntningar, kan man ha annat när man ska få beskåda två av dom vackraste kvinnorna på denna jord i en het kyss





Gud Penelopé är så snygg att det värker i mitt hjärta! Om man inte var lesbisk innan så var man det definitivt efteråt. Tycker att jag fick en del bra råd att ta med mig i mitt yrke som äktenskapsrådgivare. Folk borde helt enkelt bara ta lite lättare på kärlek och inse att man faktiskt kan dela med sig lite till andra och inte bara vara två på härligheten!

Jaja nu ska jag sluta vara tråkig och bara snacka jobb, hehe. Imorgon är förhoppningsvis början på ett nytt liv, Crille ska nämligen flytta in hos mig. Han har verkligen avancerat bra från Vallentuna till Täby och nu till Östermalm. Planerna för resterande delar av vårat liv är som följande:
Vi startar något bra, är villiga att anstränga oss i början, efter ett kort tag rullar allting på medans vi gör så lite som möjligt men ändå tjänar enorma summor pengar. När vi nu är så förmögna köper vi oss en liten våning på strandvägen för att få lite bättre utsikt. En 10:a eller alternativt om allting inte rymms: ett helt hus. En så länge har Crille och jag bara diskuterat dom viktigaste sakerna att ha i hemmet och det är:
*Ett pingisbord där man kan dricka champagne från 1974 samtidigt som man spelar
*Ett biljardbord som enbart används vid sexuella umgängen
*Några sjukt stora walk in closets
*Ett rum där man studsar studsbollar
*En bar, inspirerad av Chuck Bass strippklubb där några tjejer kommer stå och dansa på podium. Dom som är utvalda än så länge är Heidi Klum och Adriana Lima

 

*Sen ska vi bara ha ett poolrum och lite konstgjorda fotbollsplaner och lite färdmedel där det viktigaste av allt är våran lufthangar som ska parkera på lagom höjd över Old Trafford så vi kan titta på alla Manchester Uniteds matcher
Andra sporter vi ska syssla med är Lerduveskytte (självklart), tennis och squash. Jag hade gärna sett att vi spelade lite golf men Crille tycker att det har blivit för folkligt. I vilket fall ska vi även sporta från läktaren på hästpolo och cricket.

Nu ska jag nog gå och läsa klart en bok jag håller på med, den har förfört mig totalt, jag är helt hooked men som man brukar säga: bokhyllan är den bästa stegen för den som vill upp! Spenderade för övrigt onormalt mycket tid i min säng idag, det var länge sen sist men jag låg väl i princip blickstilla från 9 till 19! Kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback