en historia om igår och idag

Igår kväll fick jag plötsligt väldigt bråttom eftersom jag lovat att köpa en sak till min pappa på Ica och klockan var typ kvart i åtta och Ica i täby kbyn stänger åtta. För övrigt är det ju helt värdelöst att dom stänger så tidigt. Borde finnas regler på att butiker borde ha öppet till minst 22.00! I allafall så gick jag och glömde genast bort att jag hade bråttom och vandrade lite i skogen. Jag gick och fifflade lite med min ipod när jag PLÖTSLIGT (!!!!!!!!!!) tittade upp och insåg att en man stod precis framför mig. Mitt hjärta tog ett litet extra skutt men sen insåg jag att det var en gammal polare fast både han och hundarna stod helt blixtstilla. Jaha tänkte jag, har Göran fått en egen staty. Längs motionspåret och allt! Nog för att han är sportig, går upp klockan 4 på morgonen för att åka skidor till jobbet mm, men det här börjar nästan kännas lite otäckt. Men sen rörde alla på sig och var glada. Jag gick till kyrkogården och bestämde mig för att tända ljus i minneslunden på julafton fast egentligen ska man inte gråta på jul och jag gråter alltid när jag tänder ljus. Det är rätt patetiskt för när jag frågar mig själv varför jag gråter så kommer jag alltid fram till att det, som alltid, handlar om mig själv. Typ om min mormor skulle kika ner från himlen så skulle hon väl inte komma på något bättre att göra än att vara besviken på att jag blivit en sån hemskt dålig människa. Eller jag kanske alltid varit jättejättehemsk???

Idag hade jag kommit på ett utmärkt sätt att städa, jag skulle helt enkelt bara flytta alla smutsiga kläder till tvättstugan och sen var det i princip färdig städat. När jag efter ca 1 timme fått ner alla kläder insåg jag till min förfäran att typ ingenting fick plats, bröt ihop och blev totalt nere, grinade lite lätt och önskade att jag skulle tillåta mig själv att lägga mig under täcket och dagdrömma om mitt självmord. Men som sagt, det är förbjuden frukt! Har redan slösat tillräckligt med tid på sån skit och jag vägrar att känna mig så där igen!!!
 Har du tagit fan i båten så får du ro honom i land!!!!!!!! Bara för mig att fortsätta städa.....

 Jajajaja har i allafall varit med om en liten trevlig sak hittills idag, följde champions league lottningen och Real Madrid ska möta Liverpool. Bra då behöver man inte oroa sig att åka ut! Gillar i försig Steven Gerrard, vi är rätt bra polare, lärde känna honom genom Chris "Hiphopguy", en fin vän från Tiffis! Måste diskutera med Charles hur kul det kommer bli att se Inter åka ut mot Manchester United. Alltid välsignande att se Italienska lag lida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback