Sunday evening

Så sitter man här helt ensam och övergiven samtidigt som familjen Spong har en trevlig filmkväll. Men tydligen har ingen i familjen funderat på att bjuda in den finaste grannen man någonsin kan ha?
Även om det känns tufft så är det bara att acceptera. Blir ännu en kväll i ensamhetens tecken för oss utmobbade själar.

Finalen igår var helt sjukligt dålig, känns ändå underbart. Blir bara jävligt irri på dom som inte röstar på oss fast dom borde, liksom hallå den där jäveln från Litauen hade ju för fan min gamla klänning på sig men visst det är tacken för att man försöker hjälpa människor i nöd och skänker gamla trosor mm. Ska skicka ett eget bidrag nästa år. Det går till så att hela scenen är full med människor som dansar i kläder efter temat retarded. Mitt på scen står då Lotta Bromé eller vad hon nu heter och lebbar sig lite så där lagom.
Jaja efter mycket om och men valde jag då bort alla partyn på Ö-malm och drog ut i bushen. Befann mig ungeför mitt emellan Sala och Gävle vilket var mycket fint. Borde flytta till landet för att finna lite lugn och ro i mina författartag. Har hört att många författare gör sådant så varför inte?!
Har i allafall fått ut mycket av den ensamma dagen då jag planerat min begravning, Igen!! har bytt ut lejonkungen-temat och kör nu i stället på lite sorglig atmosfär mm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej krambananen
jag vill vara din i all evighet
kramas med dej
känns din mun mot min
kyss mot mej

2007-05-14 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback